Milý deníčku...(2)

Nehledat a najít, neprosit se a dostat.
(Věnováno MBzO a TvS)

Vyprovokována D., vydala jsem se letos poprvé do práce na kole.
S přepínačem pozornosti nastaveným na hodnotu "Úplná", protože tudy, kudy se vloni nedalo, se letos může, a vice versa.
Tak se mi stalo, že jsem z břehu Dřevnice, kousek před největším vnitrozlínským splavem nepřehlédla "zvláštní ptáky" (Oldřich Janota a Emil Pospíšil, ale mám ráda i tu coververzi Jarretu).

Nevím, kdo to nátáhl mezi lípy na obou březích dvě lana a na ně zavěsil siluety labutí, vytvořené z drátu a asi nějaké bílé netkané textilie. Nevím ani, proč to udělal(a), jestli je to plašička nebo umělecký projekt. Nedaleko odtamtud sídlí hned dvě základky, ale odtud prý vítr nevane. Ale právě v něm se labutě krásně vlní a chvějí. Navíc provonění vůní lipového květu ještě před utrhutím dělá z onoho místa středobod mého párdenního těšení se.




Tahle je ale do-opravdická.


Do-datečně: Tak, už je vyvysvětleno. Instalace je to umělecká, protože výsledek bakalářské práce, a Úřadem povolená. Autorkou prototypu budoucí instalace nad Baťovým kanálem, v přístavišti v Napajedlích je Sylvia Hlavová.
Z radosti, kterou mi dokáže dát jen druhý člověk, jsem dnes ještě přiblejskla:




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

S.Zhlédnuto: Zachraňte Edwardse (Dagmar Smržová, Febio, HBO, 2010)

(Vy)poslechnuto: Tiché lodi - Časy vody (Ear & Wind Records, 2015))

Z cest(y): Rešovské vodopády (věnováno nejneočekávanější telefon-zvednuvší ježbabce posledních dní - Vti)